Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the popup-maker domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/vastelastenservi/vastelastenservice.nl/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wordpress-seo domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/vastelastenservi/vastelastenservice.nl/wp-includes/functions.php on line 6114

Notice: Functie _load_textdomain_just_in_time werd verkeerd aangeroepen. Vertaling laden voor het vls-child-theme domein werd te vroeg geactiveerd. Dit is meestal een aanwijzing dat er wat code in de plugin of het thema te vroeg tegenkomt. Vertalingen moeten worden geladen bij de init actie of later. Lees Foutopsporing in WordPress voor meer informatie. (Dit bericht is toegevoegd in versie 6.7.0.) in /home/vastelastenservi/vastelastenservice.nl/wp-includes/functions.php on line 6114
Wilt u ons vertellen wanneer wij iets beter kunnen doen? - Vaste Lasten Service
Meteen naar de inhoud

Wilt u ons vertellen wanneer wij iets beter kunnen doen?

Ons kantoor heeft niet, zoals grote banken, een aparte afdeling die de hele dag onderzoek doet hoe klanten onze dienstverleningen ervaren. Toch willen wij onze dienstverlening blijven verbeteren. Daarom hebben we een vraag aan u.

Lokaal adviescentrum voor financiële vragen

Als kantoor richten wij ons op onze lokale gemeenschap. Hierbij willen wij een betrouwbaar adres zijn voor consumenten die een vraag hebben op het gebied van financiële zekerheid. Dit betreft dus ook de vragen die te maken hebben met bijvoorbeeld de financiering op langere termijn van het wonen. Vragen als:

  • Welk bedrag kan ik lenen om de aankoop van een woning te financieren?
  • Is het rendabel om extra te lenen om de woning energiezuinig te maken?
  • Wat is verstandig ten aanzien van de duur om de hypotheekrente vast te zetten?
  • Is het inkomen na pensionering voldoende om de woonlasten te financieren?
  • Wat zijn de fiscale consequenties als ouders bij de kinderen gaan inwonen of kinderen juist (veel) langer bij de ouders blijven wonen?

Er verandert veel. Ook uw voorkeuren

In ons vak gaan de veranderingen snel. Nieuwe fiscale regels. Nieuwe technieken om informatie op te halen en te versturen. Een voorbeeld hiervan hebben wij in deze nieuwsbrief rondom de inkomensverklaring beschreven.

Maar ook de voorkeuren van klanten kunnen veranderen. Waar de één het heel fijn vindt wanneer wij bij hen thuis langskomen om bepaalde vragen in alle rust door te nemen, geeft de ander de voorkeur aan een antwoord via WhatsApp.

Uiteraard willen wij als dienstverlener zo goed mogelijk blijven aansluiten bij de wensen van onze klanten. Daarbij kunt u ons helpen! Hoe?

Wanneer u ooit in de relatie met ons kantoor denkt “dat kan beter” of “als ze dat nu zo zouden doen dan zou ik dat prettiger of duidelijker vinden” dan hebben we maar één vraag aan u: Laat ons dit dan alstublieft weten! Dat helpt ons geweldig om elke dag weer scherp te blijven wat we nog beter kunnen doen.